MASKROSBARN AV MIN TID

fredag 19 december 2014

Bröllopsyra eller vad kallar man det...

Fortfarande än idag blir jag varm i hjärtat när jag ser min älskade man. Jag vill ändå tro att det är speciellt när man efter 15 år tillsammans faktiskt kan känna av den där bubblande känslan av förälskelse... 
Du är som en drog som ständigt väcker lyckokänslor hos mig. Ett beroende som jag aldrig någonsin vill bli kvitt. Vi har haft 15 år fyllda med kärlek och styrka...

Nu är det 10 år sedan jag blev Fru Lund Kopparklint och förra veckan firade vi det med en underbar weekend i Göteborg (det blev bra till slut ändå, fast Fru Kopparklant tillfälligt glömde bort-jag tror jag gottgjorde det ändå;-)

Tack älskling för den finaste ringen  och de bästa kängorna. Älskar dig så himla mycket. Du är verkligen mannen i mitt liv!



Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...