MASKROSBARN AV MIN TID

måndag 18 augusti 2014

Alla dessa bloggar som vaknar till liv när valet närmar sig...

Ja, det är möjligt att jag sticker ut hakan men jag har sagt det förut...

Jag är smått fascinerad över alla politikerbloggar som vaknar till liv någon månad innan det är val eller innan partierna ska ha nomineringsstämmor. Och då menar jag de bloggar som man kan se ett tydligt mönster på och som funnits ett tag. 

Mellanperioderna är det däremot helt tyst minsann, trots att förtroendeuppdragen fortsätter precis som vanligt. Nej, bättring får jag faktiskt säga och heder till de som faktiskt är någorlunda konsekventa och bloggar hela mandatperioden genom. 

Sorry, men det blir faktiskt ganska genomskinligt och dessvärre inte trovärdigt. Det räcker med att man tittar runt lite och ser under vilka perioder som det är mest aktivitet.

#svpol #ögontjänare #bloggsfären #politikerbloggare #forreal 

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...