MASKROSBARN AV MIN TID

onsdag 21 augusti 2013

Solbränna som tyder på inaktivitet inom sociala medier...

Denna sommar har varit helt underbar och senast jag minns att det var en liknande, var när jag var gravid med finaste flickan min, 1992. Då satt jag under takfläkten hemma, höggravid, flämtandes och trodde jag skulle avlida :)

Jag har försökt vara någorlunda aktiv när det gäller sociala medier men jag kan ärligt säga att dragit ned på det rejält och det har varit ganska skönt.

I politiken händer det mycket just nu och man kastas in i frågor som är mer eller mindre snåriga. Vissa frågor tar mer energi än andra och man önskar att det kunde vara enkelt men så är det tyvärr inte.

Det är tur att man kan koppla bort saker och ting någorlunda så att man får perspketiv på saker och ting för det är oftast då man kommer på de där lösningarna som gör att saker och ting blir lite enklare.

Nu i helgen var vi iallafall på ett helt underbart bröllop, ett sådant där tillfälle där man fick skingra tankarna, njuta och ha det kul. Allt var perfekt och en bonus är ju att man själv blir påmind om hur underbart mitt och Konstapel Kopparklint' s bröllop var. Och att man fortfarande är lika lycklig, om inte lyckligare, efter 14 år tillsammans!






Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...