MASKROSBARN AV MIN TID

torsdag 14 februari 2013

Man ska vara kärleksfull på alla hjärtans dag har jag hört...

...så till alla goa vänner-ni vet att ni har en plats i mitt hjärta och att ni är min familj!
When you think you're not happy with your life, always think that someone is happy simply because you exist...

Till konstapel Kopparklint vill jag säga detta: Du är mannen i mitt liv och fortfarande bubblar det inom mig när jag tänker på dig! Du är den absolut coolaste, goaste, skönaste, underbaraste OCH roligaste personen jag någonsin träffat och du är min vilket gör mig till den lyckligaste.


Till de bästa barnen Hampus & Felicia vill jag bara säga-ni är mina alldeles egna små hjärtan som varje sekund fyller mitt liv med kärlek och jag är såååå stolt över er små underverk!

Till alla er andra:  
Kärlek är det enda som blir större
när man slösar med det!


Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...