MASKROSBARN AV MIN TID

tisdag 27 november 2012

Vad ska man köpa i julklapp!?

Snurrade runt på mitticity och försökte komma på något lämpligt/praktiskt/snyggt/åtråvärt åt mina älsklingar... Parfym? Smink? Kläder? PS3-spel?  Alltid lika svårt att komma på något personligt och bra. Och givetvis har jag alltid glömt bort alla saker som de tidigare sagt att de önskat sig. 

Så är det när man har minne som en guldfisk!

Jag gick i allafall in på Akademibokhandeln för att kolla läget inför lördagen då jag ska sitta därinne och signera böcker. Det kändes lite märkligt att se sin egen bok i skyltfönstret för första gången och lite humoristiskt var det när hon som har hand om arrangemanget sa:


"Jag är så van vid att du ska se ut som på framsidan av din bok, med långa, fina lockar, inte så där uppsatt som du har nu."


För första gången kände jag mig lite stolt i alla fall och precis när jag skulle skicka ett sms till bästa Malin om att hon gärna fick ta ett ego-kort på skyltfönstret och inne i affären där den stod (min kamera är nämligen kass) så skickar hon ett par bilder med just det... Tankeöverföring av rang!








Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...