MASKROSBARN AV MIN TID

tisdag 21 september 2010

Reflektioner efter personvalskampanjen...

Först och främst vill jag tacka för det förtroende jag fått och fortfarande får i min kandidatur. Det är oerhört smickarande att se hur många som faktiskt kryssat mig hittills och det är fler än förväntat. Eftersom jag är ny på listan och inte varit aktiv inom partiet i mer än 4 år känner jag mig mycket hedrad över det stöd jag får.
***
Givetvis önskar jag att jag hade kunnat arbeta mer med min personvalskampanj men eftersom mitt arbete varit mer än hektiskt under denna period har tiden inte riktigt räckt till. Sedan är det ju också så att det faktiskt kostar en del ur egen plånbok att personvalskampanja:-) Det är sådant man själv får bekosta om man inte har en topplacering. Därmed är det givetvis begränsat vad man kan göra...
***
Jag tycker det är roligt att se på de som faktiskt inte fått resurser från partiet att vi ändå placerar oss såpass bra som vi gör. Det visar att det hårda arbete och engagemang vi på olika håll och gemensamt lagt ned har gett resultat. Vi har fått flera väljares förtroende!
***
Jag har alltid uppmuntrat alla de som jag träffat och som står på någon av listorna att personvalskampanja. Det drar röster till partiet och lönar sig mer än vad man kan tro. Tillsammans har alla de som personvalskampanjat bidragit till att få in flera röster till partiet-det tillsammans med allt annat ideellt arbete som alla valarbetare lagt ned har lett till att vi har den valseger som vi idag har!
***
Jag kommer återkomma i ett speciellt inlägg med guldkorn som jag har efter valrörelsen...
***
Speciellt stort tack till:
Danne (för att du åkt runt med mitt ansikte på dina bilar:-), Per-Åke (samma som förra:-), Lollo (samma som förra:-), Disa (Ja, vad ska man säga, du e bäst-vi lärde Carl en hel del, sedan såg vi till att göra Karlstad osäkert och säkert genom vår krogkampanj:-), Louise (det var ju det där med ansikte på bilen:-), Wesse (ankan fick sällskap:-), Claes (vi hann aldrig dit men tack ändå:-), Lotta (trodde barnarbete var förbjudet:-), Carl (Ja, Carl-en oförglömlig kväll där det limmades lite här och där:-), Magnus (önskar jag kunde hjälpt dig mer med din personvalskampanj-du har varit en klippa!), Marie, Peter, Annetthé, Fredrik, Daniel, Heléne, Torleif och mina älsklingar Fredrik, Felicia & Hampus för att ni på olika sätt supportat mig i min personvalskampanj. Det har betytt otroligt mycket för mig och utan er hade det inte varit möjligt!
***
Bamsekramar till er och alla andra valarbetare som kämpat i Värmland denna valrörelse i synnerhet MUF som är helt underbara!

1 kommentar:

Stig Palm sa...

OJ OJ OJ!

Du är så vacker att jag smäller av?

Är du nu lika klok också vinner du direkt och har min röst.

Vivian...

Vivian...