MASKROSBARN AV MIN TID

tisdag 27 april 2010

Nyss hemkommen från MUF:s årsmöte i Värmland!

Jag fick en inbjudan att prata på MUF:s årsmöte ikväll och det tackade jag givetvis ja till! Jag föreläste om kommunikation - hur vi säger vad på ett utvecklande sätt, sådant som ligger mig varmt om hjärtat!

Det kom upp mycket intressanta frågor och det var också kul att få frågan om vilka mina hjärtefrågor är inför valet. Vi diskuterade bl.a. om hur vi kan göra de "osynliga barnen" synliga, vilket är något som är oerhört viktigt i vårt samhälle och det märktes att det fanns ett stort intresse och engagemang för dessa frågor.

Kul att se att det finns så många engagerade ungdomar i Värmland! Ibland kan man vara lite trött och inte riktigt hitta gnistan i arbetet, men då räcker det att man träffar ett sådant här gäng så får man tillbaks inspirationen och energin!

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...