MASKROSBARN AV MIN TID

lördag 20 februari 2010

Resultatet i provvalet klart för Kommun (Karlstad) och Landsting (centrala valkretsen)

Under gårdagen fick jag många gratulationer till resultatet i provvalet för den centrala valkretsen i Landstinget Värmland samt provvalet för Kommunfullmäktige Karlstad.

Det glädjer mig att det gick så bra och i synnerhet när jag är nytt namn på listorna. Jag var också den enda nya som lyckades ta mig in bland de 15 första namnen på fullmäktigelistan.

Nu är det givetvis inte listorna fastställda ännu, men hittills är jag oerhört glad och känner mig ödmjuk inför det visade förtroendet jag fått!

***
Resultatet av provvalet till kommunfullmäktige i Karlstad

Nisser, Per-Samuel
Nisser-Larsson, Margareta
Knape, Anders
Holm, Christian
Nilsson, Göran
Resare, Magnus
Berghel, Daniel
Dahlby, Ulf
Hidén, Bo
Elgh, Monica
Torvaldsdotter Dehring, Helene
Alvers, Harald
Ohlsson, Maria
Ordell, Gunnar
Lund Kopparklint, Marléne
Österdahl, Lars
Hall, Malin
Högberg, Anna
Johansson, Jurga
Lendrup, Leif
Nilsson, Anna
Ström, Madelene
Klang, Ingvar
Johansson, Anna
Lindeby, Sanna
Åkerström, Disa
Axinger, Rickard
Frödin, Göran
Greek, Kenneth
Lindefeldt, Daniel
Lund Kopparklint, Fredrik
Nordlund, Anette
Greek, Anneli
Gustavsson, Gun
Jansson, Fredrik
Larsson, Per
Alvinius, Aida
Einarsson, Nils-Erik
Larsson, Johanna
Bergin, Björn
Branzell, Johan
Hulth, Christer
Jarnemo, Mats
Jönsson, Kerstin
Lundström, Christina "Stina"
Ramström, Lars
Östervee, Erik
Anders Holmberg
Johansson, Fredrik
Lundström, Karl Erik "Kalle"
Magnusson, Nina
Nilsson, Bertil
Svensson, Anna-Karin
Öijen, Brittkarin
Gustafsson, Mikaela
Jornert, Gunilla
Lindell, Michael
Stenström Andersson, Lena
Werngren Lövgren, Jeanette
Collin, Ola
Persson, Anna-Lena
Stenberg, Anders


Resultatet av provvalet till landstingsfullmäktige, centrala valkretsen.

Segersten Larsson, Catarina
Nilsson, Göran
Klang, Ingvar
Andersson, Karin
Österdahl, Lars
Lund Kopparklint, Marléne
Hall, Malin
Högberg, Anna
Johansson, Anna
Ljungsten, Anders
Larsson, Per
Alvinius, Aida
Werngren Lövgren Jeanette
Ericsson, Lars
Morin, Hans
Jarnemo, Mats
Björkehed, Thorsten
Lindberg, Annie
Jönsson, Kerstin
Gustafsson, Anita
Lundström, Christina "Stina"
Lundström, Karl Erik "Kalle"
Persson, Anna-Lena
Sjödin, Christer

5 kommentarer:

mR reasoN sa...

Som jag redan sagt, grattis, väl förtjänt! Nu ser vi till att knuffa upp dig ytterligare några platser på nomineringsmötet.
/Fredrik J.

Marléne L Kopparklint sa...

Tack så mycket Fredrik-det värmer verkligen ska du veta. Tack för förtroendet.

Kramar Marléne

Anonym sa...

Stort Grattis Marléne, hoppas du tar dig till toppen för det förtjänar du.

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att det går bra för dig och att man verkligen vågar släppa upp dig för du är oerhört driftig och kompetent. Det är sådana som du som ska vara politiker!

Anonym sa...

Stort Grattis Marléne! Det var inte dåligt eftersom listan "alltid" sett ut som den gör. Det behövs nya namn och personer som verkligen vill göra något-som du.

Vivian...

Vivian...