MASKROSBARN AV MIN TID

måndag 6 oktober 2008

Jag vill bara säga detta till dig...

Jag är glad att jag en dag mötte dig.
Jag känner ett förtroende när du säger att jag är den enda du kan prata om precis allt med...
***
...Jag känner detsamma med dig

Jag känner mig stolt när du säger till mig att det inte finns någon som kan mäta sig med mig och att du aldrig kommer finna någon som mig...

...Du behöver inte leta - jag finns här

Jag blir lycklig när du säger att du älskar mig över allt annat och för alltid vill leva med mig...
Jag blir varm inombords när du skriver små lappar till mig och jag blev glad över den lilla vackra orkidéen du gav mig, med det lilla gulliga kortet.

Alla människor har ett behov av att ha någon i sin närhet som de kan vara sig själva med, men de växer inte på träd. Jag blir glad när du säger att du kan vara dig själv med mig.
 
...Jag kan vara mig själv med dig också

Jag blir hoppfull när du säger till mig att allt kommer att lösa sig-jag litar på att det kommer göra det när du säger så till mig.
 
...Jag tror på dig

Jag känner med din oro när du säger till mig att du aldrig vill att jag ska lämna dig. Jag tar det på allvar när du säger att du behöver mig.
...Jag vet hur det känns

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...