MASKROSBARN AV MIN TID

söndag 7 september 2008

Veckan som gått

När jag nu sitter här förkyld och eländig har jag haft ro att "utvärdera" min teambildningsvecka som gått.

Vi bodde i underbara Österlens Simrishamn. Jag måste säga att jag blev mycket imponerad över denna del av Sverige. Bebyggelsen, naturen/vyer var underbar och även om det tar mig emot så måste jag faktiskt säga att sydkusten faktiskt slår mitt älskade västkusten.
När det kommer till teambildning så är väl det ingen direkt favorit för mig, men det fyller väl sin funktion mer eller mindre för vissa. Jag vet att det är viktigt när man startar ett nytt projekt och man vinner på det i längden, men jag tillhör väl inte dem som skriker av lycka när det är bestämt att man ska iväg på det.

Nåväl, vi hade mycket bra diskussioner och det var intressant att höra hur långt var och en kommit i sitt arbete, dessutom kom jag fram till en del kloka saker och omvärderade mycket.

Inslaget under veckan som var mest underbart var att få se Skåne med en klockren guide som verkligen visste att visa alla guldklimpar värda att se.
Dessutom träffade jag en jäkligt trevlig kollega från GBG som visade sig ha lika sjuk humor som jag - det connectade direkt.

Inga kommentarer:

Vivian...

Vivian...